جانبازان پرچم عزت و شرف را در ایران اسلامی برافراشتند
کد خبر: 3707856
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

جانبازان پرچم عزت و شرف را در ایران اسلامی برافراشتند

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پرچم عرتی که جانبازان بر فراز ایران اسلامی برافراشتند کشور را برابر توطئه‌های مختلف استکبار جهانی بیمه ساخت.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد روز شنبه به مناسبت سالروز ولادت باسعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز از علمداران حماسه به‌ پاس مجاهدتشان در دفاع از دین و میهن تجلیل کرد.
وی در این دیدارها جانبازان را پرچم عزت و شرف ایران اسلامی خواند و اظهار کرد: پرچم عزتی که جانبازان بر فراز ایران اسلامی برافراشتند کشور را برابر توطئه‌های مختلف استکبار جهانی بیمه ساخت.
امام‌ جمعه یزد با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شهدا و جانبازان در جریان نبرد و مقاومت هشت‌ساله با لبیک گفتن به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) علی‌رغم سن کم به‌مانند حضرت قاسم ابن الحسن (ع) سنگرهای دفاع را پر کردند و جانانه در برابر دشمنان بعثی مقاومت کردند.
وی وفاداری را شاخصه اصلی جانبازان در دوران مبارزه علیه رژیم پهلوی و پس‌ازآن در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: جانبازان با تأسی به علمدار بی‌دست صحرای کربلا تا پای جان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کردند.
ناصری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گران‌بها را نصیب بندگان پاک و بی‌آلایش خود می‌کند.
امام‌جمعه یزد تأکید کرد: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جان‌فشانی‌های ایثارگران و جانبازان است که تفسیرگر واقعی معنای ایثار هستند و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی‌بدیل قیام کربلا، حماسه‌ای دیگری خلق کردند.

انتهای پیام

captcha