اعزام 30 نفر از فعالان قرآنی خراسان‌جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری
کد خبر: 3707884
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

اعزام 30 نفر از فعالان قرآنی خراسان‌جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری

گروه اجتماعی- رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از اعزام 30 نفر از فعالان قرآنی استان برای دیدار با مقام معظم رهبری با جامعه قرآنی اوقاف کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی برگزاری مسابقات قرآنی است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه همه ساله و به صورت مستمر برگزار می‌شود، افزود: استقبال از برگزاری این مسابقات بالا است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر نیز مسابقات بین المللی قرآن کریم اوقاف در مصلی امام خمینی(ره) در تهران در حال برگزاری است، تصریح کرد: در همین راستا 30 نفر از فعالان قرآنی استان برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می‌شوند.
عباسی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افراد اعزامی، 5 اردیبهشت‌ماه امسال برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.
وی یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و زیارت حرم حضرت معصومه(س) در قم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای افراد اعزامی از خراسان‌جنوبی است.
انتهای پیام

captcha