پیوند حوزه و دانشگاه؛ آرمان‌ تشکل‌های دانشجویی
کد خبر: 3707985
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
حجت‌الاسلام قدرتی مطرح کرد:

پیوند حوزه و دانشگاه؛ آرمان‌ تشکل‌های دانشجویی

گروه فرهنگی ـ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: پیوند حوزه و دانشگاه از آرمان‌های تشکل‌های دانشجویی است این در حالی‌است که حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران اوج فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان، امروز یک‌شنبه، دوم اردیبهشت در مراسم جشنی که به‌مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور فرمانده سپاه لرستان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد با بیان این‌که در زمان دفاع مقدس عمق دفاع مقدس تفکر رضای الهی بود، افزود: به‌تبع همان تفکر امروز رزمندگان در دفاع از حرم حضور دارند.
وی اظهارکرد: امروز فرماندهان سپاه باعث شدند که ایران در سراسر جهان شناخته شود و کسی‌که ادعای انقلابی‌گری دارد چفیه انقلاب، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را به گردن دارد.
حجت‌الاسلام قدرتی تصریح کرد: جان مطلب جانبازی چه در دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم رضایت خداوند متعال است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: در تمام جانباری‌هایی که از حضرات معصومین دیده می‌شود یک یک نکته مشخص وجود دارد و آن رضای الهی و ساییدن سر به آستان حق است.
وی با بیان این‌که در همه جانباری‌های حضرات معصومین یک یکرنگی و خلوص نیت دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما بنابر الگوی اهل‌بیت و برای خلوص نیت و مطیع امر مولا بودن از جان خود گذشتند. هیچ چیز دیگری به‌جز رضایت خدا در جانبازی وجود ندارد.
حجت‌الاسلام قدرتی به فعالیت‌های فرهنگی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: حمایت بی‌دریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد موجب برگزاری برنامه‌های فرهنگی پُرمغز و تاثیرگذار در دانشگاه شده است.

انتهای پیام

captcha