ایکنا؛ رسانه برگزیده در انعکاس آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3708038
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

ایکنا؛ رسانه برگزیده در انعکاس آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

گروه مسابقات ــ در حاشیه سومین روز از مسابقات بین‌المللی قرآن و طی مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از خبرگزاری بین‌المللی قرآن به عنوان رسانه برگزیده در زمینه پوشش اخبار این آزمون تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در حاشیه سومین روز از سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و حفظ قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، امروز دوم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

ایکنا؛ رسانه برگزیده در انعکاس آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
طی این مراسم از سه رسانه برگزیده در زمینه انعکاس و پوشش اخبار این رویداد مهم قرآنی کشور چون حمید صابرفرزام، مدیر مسئول خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر معارف سیما و همچنین پیام تیرانداز، مدیرعامل خبرگزای فارس با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود، سی وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان (محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha