تجلیل از خانواده شهید ماموستا برهان عالی در کردستان
کد خبر: 3708052
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

تجلیل از خانواده شهید ماموستا برهان عالی در کردستان

تجلیل از خانواده شهید ماموستا برهان عالی در کردستان گروه اجتماعی- معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان کردستان با حضور در منزل معلم شهید برهان عالی از خانواده این شهید والا مقام امروز، دوم اردیبهشت ماه در سنندج تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، در این دیدار که عصر روز گذشته برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین درودی معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و مسئولین بسیج فرهنگیان در سنندج با حضور در منزل شهید عالی از خانواده این شهید معظم تجلیل و به مقام شهید برهان عالی ادای احترام کرد.
حجت الاسلام و المسلمین درودی، معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و روز معلم، ماه شعبان را مقدمه ورود به میهمانی خدا عنوان کرد و با بیان اینکه معلم شهید برهان عالی شهیدی جامع الاطراف بود، اظهار داشت: شهیدان زنده اند و ما امروز به دعوت شهید عالی توفیق شرفیابی در منزل آن شهید والامقام را پیدا کردیم.
وی گواه زنده بودن شهیدان را تاکید آیات الهی عنوان کرد و با بیان اینکه رزق شهیدان یاد نیک آنان است، اظهار داشت: آثار شهدا به جامعه حیات می بخشد.
حجت الاسلام و المسلمین درودی افزود: ایمان و عمل نیک شهید عالی، توفیق شهادت را در حیات پر برکتش به وی اعطا کرد و حاصل این توفیق، مودت مردم به این شهید بزرگوار است.
وی با بیان اینکه شهید برهان عالی افتخار نظام اسلامی است، بیان کرد: جرم شهید عالی دعوت مردم به کتاب آسمانی، تربیت انسان و ایجاد محبت در بین مردم بود و خداوند نیز به او مقام مودت داد.
معاون امور استان های ستاد حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه خون بهای شهید را خداوند عطا می کند، اعلام کرد: خون شهیدان موجب عزت نظام اسلامی است و شهید عالی در صحیفه انقلاب برای نسل ها می درخشد.
وی در پایان از صبوری و شکیبایی شهید عالی تشکر کرد و یادآور شد: صبر و شکیبایی شهید ماموستا برهان عالی سند افتخار شماست.
رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی به ویژه شهید والامقام شهید برهان عالی گفت: شهید عالی معلمی دل سوز و روحانی وارسته بود که در سنگر تعلیم و تربیت و آگاهی بخشی به جامعه خدمت می کرد.
یادآور می‌شود؛ در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و تندیس از خانواده شهید عالی تجلیل شد و همسر و فرزند این شهید والامقام نیز از حضور مسئولین در منزل آن شهید تقدیر کردند.
انتهای پیام

captcha