آسیب های اجتماعی سلامت روحی و روان خانواده را با خطر مواجه کرده است
کد خبر: 3708055
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲

آسیب های اجتماعی سلامت روحی و روان خانواده را با خطر مواجه کرده است

آسیب های اجتماعی سلامت روحی و روان خانواده را با خطر مواجه کرده است گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: امروزه آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان یک تهدید جدی سلامت روحی و روانی خانواده و افراد جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان را با خطر مواجه ساخته است.

حجت‌الاسلام علی‌رضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خانواده مبنای جامعه انسانی بوده درست مثل سلول که مبنای پیکره آدمی است.
وی با اشاره به اینکه جوامع سرفراز، مستقل، سخت کوش، ارزش مدار و دانا قطعا دارای خانواده‌هایی با این صفات هستند، افزود: خانواده، کوچک‌ترین نهاد اجتماعی است که اساس و زیرساخت واحدهای بزرگ‌تر به شمار می‌رود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: میزان موفقیت و سهمی که افراد برای ایفای نقش در واحدهای بزرگ اجتماعی ایفا می‌کنند بستگی تام به نحوه رشد و تربیت و شکوفایی‌استعدادهای آنها در کانون مقدس خانواده دارد.
وی عنوان کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان یک تهدید جدی سلامت روحی و روانی خانواده و افراد جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان را با خطر مواجه ساخته است.
حجت‌الاسلام کاوه یادآور شد: مسائلی از قبیل اعتیاد، فرار از خانه، خشونت، انزوای اجتماعی، ناهنجاری‌های رفتاری و ناامیدی، از جمله نتایج آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی عصر حاضر است.
انتهای پیام

captcha