کتاب «ولایت مطلقه فقیه؛ مقبول عقل، منظور نقل» در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد
کد خبر: 3708069
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
بسیج خبر داد:

کتاب «ولایت مطلقه فقیه؛ مقبول عقل، منظور نقل» در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

گروه فرهنگی – مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری از رونمایی کتاب «ولایت مطلقه فقیه؛ مقبول عقل، منظور نقل» در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

احمدرضا بسیج، مسئول بسیج اساتید استان، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این کتاب در پنج فصل و با تیراژ یک هزار نسخه آماده‌شده است.
وی مفهوم شناسی، ولایت‌فقیه در سنجه عقل و نقل، الزامات ولایتمداری و رفع سؤال و شبهه را از شاخص ترین سرفصل‌های کتاب «ولایت مطلقه فقیه؛ مقبول عقل، منظور نقل» برشمرد.
بسیج خاطرنشان کرد: در ابتدای کتاب «ولایت مطلقه فقیه؛ مقبول عقل، منظور نقل» تقریظی از آیت‌الله صفایی بوشهری(نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر) به چاپ رسیده است.
مسئول بسیج اساتید استان تصریح کرد: این کتاب در 186 صفحه و توسط انتشارات سدره المنتهی چاپ‌شده است که علاقه‌مندانمی توانند از کتاب‌فروشی‌ها آن را تهیه کنند.
یادآور می‌شود کتاب «ولایت مطلقه فقیه؛ مقبول عقل، منظور نقل» تالیف احمدرضا بسیج، مدرس و محقق حوزه و دانشگاه است و به تشریح نظرات چند تن از علما نظیر امام خمینی(ره)، آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مصباح یزدی پرداخته و برهان‌های عقلی پیرامون ولایت مطلقه فقیه را بیان کرده است.

captcha