برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3708081
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کارگران خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان در استان خبر داد.

جواد کارگران دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س)، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) و هم‌زمان با دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی از اهداف برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شخصیت و ابعاد زندگانی حضرت امام رضا (ع)، احادیث و هجرت امام رضا (ع)، سیره و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگانی پدر گرامی حضرت امام موسی کاظم (ع) را از محورهای سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری برشمرد.
کارگران، کتاب‌های تولیدشده و کتاب‌های آماده چاپ را 2 بخش سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.
وی آخرین‌مهلت ارسال آثار را تا 1 تیر سال جاری عنوان کرد و گفت: سومین جشنواره بین‌المللی تولید کتاب رضوی 26 تیر سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان آیت‌الله کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی و هنری ارسال کنند.
کارگران خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 33334890_038 تماس بگیرند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه بهمنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۱
0
0
بنام خدا
سلام من ترانه های کودکانه برای جشنواره ملی سومین کتاب رضوی سروده ام و میخواهم ارسال نمایم .لطفا راهنمایی بفرمایید.تذکراینکه کتاب نیست بله ده ترانه کودکانه مرتبط با جشنواره می باشد . با تشکر
captcha