عضویت ۴۳ هزار نفر در کتابخانه‌های کانون‌های مساجد ایلام
کد خبر: 3708093
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
حجت‌الاسلام چراغی‌پور خبر داد:

عضویت ۴۳ هزار نفر در کتابخانه‌های کانون‌های مساجد ایلام

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: هم اکنون ۸۹ کتابخانه عمومی مخزن‌دار و ۲۹۵ کتابخانه باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری این استان فعالیت دارند .

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در جریان بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از کتابخانه عمومی استان ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر ٢٩٥ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان فعالیت دارند .
وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ٨٩ کتابخانه عمومی مخزن دار در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد با بیش از ٣ هزار جلد کتاب فعالیت دارند، افزود: همچنین قفسه‌های کتابخانه‌های باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری برای نمازگزاران فعالیت دارند .
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به عضویت ٤٣ هزار نفر در کتابخانه‌های کانون‌های مساجد این استان، اضافه کرد: عمده فعالیت‌های کتابخانه‌ای کانون‌های مساجد در مناطق روستایی این استان است .
چراغی‌پور عنوان کرد: در طول سال نیز با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کتاب‌بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد توزیع می‌شود و تلاش می‌شود که فعالیت‌های کتابخانه‌ای در مناطق روستایی توسعه یابد .
وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته نیز ١٠ روستای استان به‌عنوان روستاهای دوستدار کتاب به ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور معرفی شدند که مور تقدیر قرار گرفتند
انتهای پیام
captcha