مسئولان به ارتقای حوزه سلامت مردم به چشم وظیفه اعتقادی نگاه کنند
کد خبر: 3708104
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

مسئولان به ارتقای حوزه سلامت مردم به چشم وظیفه اعتقادی نگاه کنند

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: توجه به امر سلامت از وظایف حاکمیتی و اعتقادی مسئولان است که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان انجام اقدامات لازم و اساسی را مبنای کار قرار دهند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، عصر روزگذشته دوم اردیبهشت ماه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: توجه به امر سلامت از وظایف حاکمیتی و اعتقادی مسئولان است که انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های مربوطه انجام اقدامات لازم و اساسی را مبنای کار قرار دهند.
وی با اشاره به این که رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی مردم امری ضروری و لازم است افزود: اگر در این زمینه کوتاهی انجام شود بی‌شک مردم با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم خواهند کرد که این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست و انتظار داریم توجه ویژه‌ای به وضعیت بهداشتی و درمانی مردم توسط مسئولان مربوطه معطوف شود.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اهمیت به کیفیت نان و آب آشامیدنی جزو اولویت‌های مهم در این زمینه است که باید نظارت‌ها و اقدامات لازم تشدید شود و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود تا شاهد رضایتمندی همه‌جانبه در این موارد باشیم.
عاملی تصریح کرد: تحرک و ایجاد نشاط اجتماعی و اهمیت به ورزش همگانی به منظور تامین سلامتی مردم از دیگر مواردی است که مسئولان باید با جدیت ویژه به دنبال آن باشند و در تامین زیرساخت‌ها و امکانات موجود در این زمینه بکوشند تا بتوانیم از این طریق خواسته‌ها را برآورده و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.
وی اظهار کرد: رفع کمبودهای زیرساخت‌های بیمارستانی و تخت‌های بستری نیز باید توسط مسئولان ذی‌ربط در دستور کا ر قرار داده شود و در راستای تامین امکانات و تجهیزات لازم انجام اقدامات اساسی در دستور کار قرار داده شود.
انتهای پیام

captcha