ارسال 250 مقاله علمی و پژوهشی از داخل و خارج ایران به دبیرخانه همایش گرد و غبار
کد خبر: 3708105
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
بازگیر خبر داد:

ارسال 250 مقاله علمی و پژوهشی از داخل و خارج ایران به دبیرخانه همایش گرد و غبار

گروه اجتماعی - مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام و دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی گرد و غبار از ارسال 250 مقاله علمی و پژوهشی از داخل و خارج ایران به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: این همایش 5 تا 7 اردیبهشت 1397 در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از ایلام، دکتر مسعود بازگیر، دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی گرد و غبار در ایلام در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: 250  مقاله علمی و پژوهشی از داخل و خارج ایران، توسط دبیرخانه همایش دریافت و 180 مقاله پذیرش شد که 50 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
وی گفت: اجلاس ویژه این همایش «هم‌اندیشی کارشناسان بخش‌های علمی، مهندسی و اجرایی برای توسعه طرح‌های مقابله با گردو غبار در ایران» خواهد بود و ویژگی این همایش این است که افراد بخش‌های اجرایی کشور در این همایش راهکارهای وزارت جهادکشاورزی تاکنون به چالش کشیده خواهد شد.
مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام تعداد کل شرکت و نویسندگان در این همایش 136 نفر خواهد بود و صاحب‌نظرانی از کشورهای آفریقای جنوبی، پاکستان، چین، ایتالیا و اسپانیا و آمریکا در این همایش حضور خواهند داشت.
بازگیر با بیان اینکه متخصصانی از همه نقاط کشور در این همایش شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان از دانشگاه ایلام 62 نفر شامل 39 نفر دانشجو و 23 نفر عضو هیئت علمی خواهد بود.
دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی گرد و غبار اظهار کرد: گستردگی این همایش در سطح بین‌المللی نشانه‌ی احساس مسئولیت دانشگاه ایلام  در قبال مسائل جامعه است و امیدواریم با برگزاری این همایش کشورهای مجاور ایران و درگیر با موضوع هم بیشتر نسبت به موضوع حساس شوند و به ایران برای حل این مشکل بیشتر کمک کنند.
وی از حضور معاونان تعدادی از وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و تصریح کرد: در این همایش جایگاه ویژه‌ای برای فعالیت‌های اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
captcha