برگزاری همايش روحانيون، معين و معينه‌های حج تمتع سال 97
کد خبر: 3708181
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
علی پروانه خبر داد؛

برگزاری همايش روحانيون، معين و معينه‌های حج تمتع سال 97

گروه جامعه ــ همايش سراسری روحانيون، معين و معينه‌های حج سال 1397 با حضور سرپرست حجاج ایرانی، ششم اردیبهشت ماه در قم برگزار مي‌شود.

همايش روحانيون ،معين و معينه های حج تمتع سال 97

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمين علی پروانه، مدير كل جذب و سازماندهی امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری همايش سراسری روحانيون، معين ومعينه‌های دعوت شده به حج 97 در قم خبر داد.

وی با اشاره به اينكه اين همايش با حضور نماينده ولي فقيه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ايرانی، ششم اردیبهشت ماه برگزار مي‌شود، اظهار کرد: حضور تمامی روحانيون، معين و معينه‌های دعوت شده به حج امسال در اين همايش الزامی است، نشست‌های این همايش یک روزه، صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد و تمامی روحانيون، معين ومعينه‌های دعوت شده، جهت حضور در طول همايش، برنامه‌ريزي‌ لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام پروانه با بيان اينكه اطلاع رسانی لازم در خصوص این همايش از طريق سايت مديريت جذب و سازماندهی و اطلاع رسانی تكميلی از طريق ارسال پيامك انجام گرفته است، افزود: در خصوص غيبت‌های غير موجه مطابق ضوابط اعزام برخورد خواهد شد.

مدير كل جذب و سازماندهی امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبری يادآور شد: برای آن دسته از دعوت شدگان در همايش كه از شب قبل وارد قم می‌شوند، پيش‌بينی‌لازم در خصوص اسكان صورت گرفته است.

گفتنی است اين همايش روز پنج شنبه، ششم ارديبهشت ماه از ساعت 30/8 صبح تا 16 عصر در تالار بوعلی جامعه الزهرا قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha