انتخاب 11 مقاله برتر همایش ملی «قرآن و حقوق»
کد خبر: 3708231
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کریمی خبرداد:

انتخاب 11 مقاله برتر همایش ملی «قرآن و حقوق»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر علمی همایش ملی حقوق و قرآن از انتخاب یازده مقاله برتر از بین 80 مقاله پذیرش شده در دومین همایش ملی «قرآن و حقوق» خبرداد.

انتخاب 11 مقاله برتر همایش ملی «قرآن و حقوق»

به گزارش ایکنا از لرستان، ماشاءالله کریمی، دبیر علمی همایش ملی «حقوق و قرآن»، امروز دوشنبه، سوم اردیبهشت در دومین دوره برگزاری این همایش، که در سالن اجتماعات دانشکده فنی آیت‌الله العظمی بروجردی برگزار شد، اظهارکرد: هدف برگزاری این همایش تبیین جایگاه حقوق در آموزه‌های قرآن و جاری شدن آموزه‌های این کتاب آسمانی در زندگی است.
وی با بیان این‌که فعالیت دومین دوره همایش ملی قرآن و حقوق در اردیبهشت ۹۶ کلید خورد، عنوان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی آخرین مهلت دریافت مقالات توسط دبیرخانه همایش بهمن‌ماه بود اما به‌دلیل استقبال شرکت‌کنندگان تصمیم گرفته شد که مدت دریافت مقالات تا فروردین ۹۷ تمدید شود.کریمی، حقوق خصوصی در قرآن، حقوق جزا در قرآن، حقوق بین‌الملل حقوق بشر و آئین دادرسی در قرآن را محورهای اصلی این همایش برشمرد این در حالی است که دکتر چگنی دبیر اجرایی همایش بخش عمده برگزاری همایش ملی قرآن و حقوق را برعهده داشت.
دبیر علمی همایش ملی حقوق و قرآن با بیان این‌که گروه فقه و حقوق دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی اعضای کمیته داوری این همایش را تشکیل داده بودند، ادامه داد: از مجموع مقالاتی که به دبیرخانه ارسال شد که تعداد ۸۲ مقاله را انتخاب کردند که از این تعداد سه مقاله با موضوع آیین دادرسی کیفری، یک مقاله با اصول فقه، شش مقاله با موضوع حقوق جزا، ۱۴ مقاله با موضوع حقوق خصوصی و ۱۵ مقاله با موضوع جرم شانسی به دبیرخانه دومین دوره همایش ملی قرآن و حقوق ارسال شد. از این تعداد یادزه مقاله به‌عنوان مقاله برتر انتخاب شد که در قالب مقاله ارائه می‌شوند.

انتهای پیام

captcha