تجلیل از جانبازان سرافراز محدود به زمان و مکان نیست
کد خبر: 3708288
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

تجلیل از جانبازان سرافراز محدود به زمان و مکان نیست

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید خوزستان اظهار کرد: حفظ کرامت و تجلیل از جانبازان سرافراز محدود به زمان و مکان نیست و همه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به جایگاه والای آنان واقف باشیم.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت اعیاد شعبانیه، مراسم تقدیر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شامگاه گذشته 2 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی طلائیه اهواز برگزار شد.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در این مراسم گفت: جانبازان برای سربلندی پرچم ایران اسلامی تلاش کردند و جای آن دارد که در هر لحظه و هر زمان پاسدار و قدردان ایثارگری آنان باشیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آماری جامعه ایثارگری استان افزود: جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس و گنجینه تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و فداکاری هستند و قدمی که در جهت خدمت به این عزیزان برداشته شود مورد رضایت خداوند است.

فرجیان تأکید کرد: حفظ کرامت و تجلیل از جانبازان سرافراز محدود به زمان و مکان نیست و همه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به جایگاه والای آنان واقف باشیم.

در این مراسم که جمعی از جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها حضور داشتند، برنامه‌های متنوع فرهنگی نظیر نمایش، اجرای سرود، مولودی خوانی و مسابقه برگزار و از جانبازان تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری برنامه را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha