همکاری ایران و دانشگاه کنیا در سمینارهای دینی
کد خبر: 3708343
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
با امضای تفاهمنامه اعلام شد؛

همکاری ایران و دانشگاه کنیا در سمینارهای دینی

گروه بین‌الملل - رایزنی فرهنگی ایران و دانشگاه «پوآنی» كنیا، تفاهمنامه همكاری خود را تمدید و برگزاری سمینارهای مشترک گفت‌و‌گوی ادیان در قالب این تفاهمنامه را اعلام كردند.

همکاری ایران با دانشگاه کنیا در سمینارهای دینیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اعتبار اجرایی تفاهمنامه همکاری مشترک رایزنی فرهنگی ایران و دانشگاه پوآنی كنیا، بر اساس بند مندرج در متن آن از اوایل سال 96 منقضی و فاقد اعتنا شده بود.

با پیگیری‌های رایزنی فرهنگی كشورمان و برگزاری نشست‌هایی با رئیس این دانشگاه، تفاهمنامه همکاری رایزنی فرهنگی ایران با دانشگاه پوآنی کنیا با اعمال با تغییراتی اساسی در محتوا، به امضای رایزن فرهنگی ایران و رئیس دانشگاه پوآنی رسید.

از نکات حائز اهمیت در متن این تفاهمنامه می‌توان به آموزش زبان و ادبیات فارسی به طور رسمی در دانشگاه پوآنی، اعطای بورسیه تحصیلی برای منتخبان معرفی‌شده از سوی دانشگاه پوآنی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به منظور ادامه تحصیل در ایران، تبادل هیأت‌های دانشگاهی و انجام همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و برگزاری سمینارهای علمی مشترک در زمینه موضوعات علوم انسانی، گفت‌وگوی ادیان و ... اشاره كرد.

انتهای پیام

captcha