فعالیت بیش از 900 کانون مساجد در گیلان
کد خبر: 3708385
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مسئول کانون مساجد گیلان عنوان کرد:

فعالیت بیش از 900 کانون مساجد در گیلان

گروه اجتماعی- حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به ساماندهی کانون های مساجد در سراسر کشور از طریق سامانه سجا، گفت: هم اکنون بیش از 900 کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان دایر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی کانون های مساجد، گفت: هم اکنون بیش از 900 کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان دایر شده است.

وی با اشاره به ساماندهی کانون های مساجد در سراسر کشور، افزود: سامانه جامع آمار و اطلاعات مساجد(سجا) با هدف ساماندهی کانون های مساجد راه اندازی شده و کانون های مساجد گیلان نیز باید جهت ثبت اطلاعات خود به سایت www.bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

فعالیت بیش از 900 کانون مساجد در گیلان

این کارشناس دینی با بیان اینکه پرداخت سرانه کانون های مساجد منوط به ثبت نام در این سامانه است، عنوان کرد: طبق بخشنامه ابلاغ شده از سال جاری پرداخت سرانه مساجد، حمایت از کانون ها و صدور کارت عضویت از طریق پورتال جامع اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور انجام شده و منحصر به کانون هایی است كه در سامانه ثبت نام کرده و گزارشات و برنامه های کانون خود را در این سامانه بارگذاری می کنند.

حجت السالام پورابراهیم با تاکید بر اینکه همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان باید در این سامانه ثبت نام کنند، گفت: هرگونه حمایت از کانون های مساجد براساس امتیازدهی این سامانه است.

وی با اشاره به اینکه سجا کانون های مساجد در سراسر کشور را به هم مرتبط می کند، یادآور شد: تمامی کانون ها تا 15 اردیبهشت فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند، زیرا ملاک عمل ستاد کانون های مساجد، اطلاعات سامانه سجا خواهد بود.

انتهای پیام

captcha