حضور پررنگ مردم عامل نشاط مسابقات بین‌المللی قرآن است
کد خبر: 3708424
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

حضور پررنگ مردم عامل نشاط مسابقات بین‌المللی قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: حضور پررنگ مردم و مسئولان عامل نشاط مسابقات بین‌المللی قرآنی است و به ارتقای سطح مسابقات کمک می‌کند.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم از ۳۰فروردین تا پنجم اردیبهشت در دو نوبت صبح (۹ تا۱۴) و عصر (۱۶تا ۲۰) در شبستان مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی، امسال مصادف شده است با بهار طبیعت و به لطف خداوند تلاش شده از ظرفیت مسابقات قرآنی استفاده بهینه شود، افزود: مسابقات در بخش‌های آقایان، بانوان، طلاب علوم دینی، دانشجویان و نابینایان جهان اسلام برگزار می‌شود.
این مسئول در ادامه به حضور پررنگ مردم در این مسابقه قرآنی اشاره کرد و افزود: مسابقات قرآنی کشورهای دیگر قابل مقایسه با ایران نیست؛ در کشور ما با توجه به پایه‌های قرآنی و معنوی مردم، هرساله استقبال گسترده‌ای از این مسابقات صورت می‌گیرد.
صالحی از مردم البرز برای حضور در مصلی و شرکت در این رویداد بزرگ قرآنی دعوت کرد و گفت: اگر مردم و مسئولان در مسابقات بین‌المللی قرآن حضور پررنگی داشته باشند، سطح و شان مسابقات افزایش پیدا می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در ادامه از برگزاری مسابقه مردمی «بخوان در بهار عبادت» در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن خبرداد و افزود: در این مسابقه 14 تصویر گرافیکی آماده شده که محتوای هر کدام از تصاویر مرتبط با آیات قرآن است.
این مسئول ابرازکرد: شرکت‌کنندگان باید پس از پاسخ به سؤالات شماره گزینه‌های صحیح را در قالب یک پیامک 14رقمی به سامانه پیامکی 10000114 ارسال کنند.
وی بیان کرد: فرصت شرکت در مسابقه «بخوان» تا پایان روز پنجم اردیبهشت بوده و هم‌زمان با مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در عصر ششم اردیبهشت به قید قرعه به 14نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.
انتهای پیام./

captcha