چهارمین وقف جدید در شهرستان گلپایگان به ثبت رسید
کد خبر: 3708432
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

چهارمین وقف جدید در شهرستان گلپایگان به ثبت رسید

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: واقف نیک اندیش گلپایگانی وقف جدیدی را به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال را با نیت کمک به زوج‌های جوان، تهیه دارو و درمان برای افراد نیازمند و... به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهارکرد: حاج محمد حسن حجتی و خانم ربابه نیرینی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان چهارمین وقف جدید را به نام خود ثبت کردند و برای خود باقیات و صالحاتی برجا گذاشتند.
وی در ادامه افزود: این واقفان نیک اندیش یک باب مغازه به مساحت 24 متر مربع که ارزش آن بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است را در شهر گلپایگان وقف کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: براساس وقف نامه ای که توسط این واقفان نیک اندیش به ثبت رسیده است عواید حاصل از این موقوفه در راستای تشویق نونهالان، نوجوانان و جوانان جهت شرکت در کلاس‌های قرآن کریم که در مساجد و امامزادگان برگزار می‌شود هزینه خواهد شد، همچنین بخشی دیگر از عواید این موقوفه در جهت اعطا وام قرض الحسنه به افراد نیازمند برای تامین هزینه‌های دارو و درمان، خرید جهیزیه و مسکن زوج‌های جوان هزینه می‌شود و بخشی از درآمد موقوفه نیز برای آموزش قرآن، احکام و عقاید اسلامی اختصاص داده خواهد شد و همچنین بخشی از عواید این موقوفه نیز جهت ایجاد اشتغال برای افراد بی بضاعت هزینه می‌شود.

انتهای پیام

captcha