3 کشته و 2 مفقود در حادثه سیل چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3708524
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
مرتضوی:

3 کشته و 2 مفقود در حادثه سیل چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی - مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه 3 نفر از هم استانی‌های عزیز جان خود را از دست دادند که 2 نفر از روستای چپت بخش بازفت در رودخانه غرق شدند و یک نفر در سرمور میانکوه که بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از فارس، سید احمد مرتضوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌های اخیر در چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، لردگان، کیار و اردل سیل جاری شد که 13 تیم عملیاتی متشکل از 45 نفر از امدادگر و نجاتگر با 13 دستگاه خودرو کمک‌داربه مناطق سیل زده اعزام شدند
وی افزود: متأسفانه در حادثه سیل امروز 3 نفر جان خود را از دست دادند که 2 نفر از روستای چپت بخش بازفت در رودخانه غرق شدند و یک نفر در سرمور میانکوه بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: در منطقه لندی شهرستان کوهرنگ نیز 2 چوپان ناپدید شدند که تیم‌های جستجو و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند که در حال جستجو هستند.
مرتضوی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر در حال توزیع وسایل گرمایشی مانند پتو و البسه و همچنین اقلام خوراکی در بین عشایر و مردم گرفتار در سیل در هستند.
وی در پایان گفت: از عموم مردم استان به‌ویژه عشایر عزیز این درخواست را داریم که در زمان‌های بارش باران و رعد و برق از هر نوع سفر و یا سعود به ارتفاعات و نزدیکی به رودخانه ها خودداری کنند.

captcha