مشهد؛‌ میزبان ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان
کد خبر: 3708640
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

مشهد؛‌ میزبان ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان همزمان با ایام شعبان المعظم و از 7 تا 9 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مشهد؛‌ میزبان ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان

دکتر سیدعلی‌اکبر شمسیان،‌ رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی‌، به برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان، اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها همزمان با ایام شعبان المعظم و از 7 تا 9 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در مشهد مقدس و با همکاری آستان  قدس رضوی، شهرداری مشهد، سازمان اوقاف وامور خیریه و خبرگزاری ایکنا برگزار خواهد شد.
‌وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها 44 متسابق آقا شامل 19 قاری و 25 حافظ از 35 کشور و سه قاره آسیا‌، آفریقا و اروپا حضور دارند.
رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان حاضر در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان طی سه روز در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل به رقابت می‌پردازند،‌ ابراز کرد: شش داور بین‌المللی از ایران و چهار داور خارجی امر قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارند.
وی به نهادها و سازمان‌هایی که در امر برگزاری این رقابت ها مشارکت دارند، اشاره و اضافه کرد: شبکه قرآن سیما،‌ اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی‌، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد و خبرگزاری ایکنا از جمله نهادهایی هستند که در برگزاری این مسابقات همکاری دارند.
رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی به برنامه افتتاحیه این دوره از رقابت ها اشاره کرد و گفت: بعدازظهر جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی،  با برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت بین‌المللی آغاز خواهد شد.
وی همچنین اضافه کرد: شامگاه یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه نیز مراسم اختتامیه این مسابقات با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۸
0
0
درود بر شما
خواهشا یک آدرس درست و حسابی از برگزیدگان ششمین دوره مسابقات بین المللی دانشجویان مسلمان سال 97 بهم معرفی کنید امروز رو معطل شدم.
captcha