اعلام ضوابط فنی و اجرایی مرحله شهرستانی مسابقات معارف در البرز
کد خبر: 3708749
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

اعلام ضوابط فنی و اجرایی مرحله شهرستانی مسابقات معارف در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآنی اوقاف البرز ضوابط فنی و اجرایی مرحله شهرستانی مسابقات معارف را اعلام کرد و گفت: نفرات برگزیده به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمين احمد اشرفی در گفت وگو با خبرگزاری ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم ، اظهارکرد: مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی به صورت الکترونیکی و آنلاین از طریق سایت www. maaref۱۱۴.it برگزار می‌شود.
وی افزود: متقاضیان رشته‌های معارفی با مراجعه به سایت www. maaref۱۱۴.ir و وارد کردن رشته مورد نظر، وارد صفحه سؤالات شده و به سؤالات مسابقه پاسخ می‌دهند.
اين مسئول بيان كرد: آزمون دارای ۴۰ سؤال تستی است که هر سؤال تستی ۲/۵ نمره و مجموعا سوالات تستی دارای ۱۰۰ امتیاز است و به ازای هر سه پاسخ غلط، یک نمره منفی منظور می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اداره اوقاف و امور خيريه البرز يادآور شد: با توجه به الکترونیکی بودن مسابقات معارفی در این مرحله، متقاضیان بر اساس تاریخ و بازه زمانی اعلام شده از طریق مراجعه به سایت www. maaref۱۱۴.ir به سؤالات پاسخ می‌دهند.
این مسئول گفت: نفرات برگزیده این مرحله( به تفکیک خواهران و برادران) منوط به احراز حداقل امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام./

captcha