برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج در مشهد
کد خبر: 3708794
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج در مشهد

گروه اجتماعی ـ پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج با عنوان «سنت نبوی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

مهدی فلسفی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه  پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج با عنوان «سنت نبوی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرده است، گفت: این نمایشگاه با حضور 250 شرکت کننده در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه حدود 250 غرفه در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی از انواع لوازم خانگی، آشپرخانه، کالای خواب و مبلمان برپا شده است.

برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی ازدواج،سنت نبوی در مشهد

فلسفی با بیان اینکه بیشتر کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود تولید داخل است، ابراز کرد: با توجه به شعار سال در این نمایشگاه سعی بر این شده است که کالاهای تولید داخل مورد توجه بیشتری قرار گیرد. همچنین در این نمایشگاه مجموعه‌های فعال در زمینه برگزاری مجالس ازدواج از جمله باغ‌تالارها، تالارهای پذیرایی، استودیوها و آتلیه‌های عکاسی، مزون‌های لباس و مؤسسه‌های برگزار کننده مجالس ازدواج، با ارائه تخفیقات زمینه دسترسی آسان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر را برای جوانان در آستانه ازدواج فراهم کرده است.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سوم الی هفتم اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است، عنوان کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 الی 21 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha