پیشرفت های ایران اسلامی، جهانیان را به تعجب وا داشته است
کد خبر: 3708804
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

پیشرفت های ایران اسلامی، جهانیان را به تعجب وا داشته است

گروه اجتماعی- امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مایه تعجب جهانیان معرفی کرد و گفت: پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی از ابتدا تا کنون سبب عصبانی شدن کفار و دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رییس، مدیران و اعضای شورای فرهنگی منطقه هسته ای اصفهان و با اشاره به واقعه طبس و شکست آمریکایی‌ها در این حادثه، اظهار کرد: زمین گیر شدن نیروهای نظامی آمریکا در طبس و برپا شدن طوفان شن، معجزه بوده و نشان می‌دهد که خداوند متعال روی انقلاب اسلامی نظر داشته است.
وی ماه شعبان را ماه ارزشمندی دانست و افزود: این ماه مورد علاقه پیامبر اکرم(ص) بوده و عادت و روش ایشان اینگونه بوده است که شب‌ها را به عبادت و روزها روزه بودند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مایه تعجب جهانیان معرفی کرد و گفت: سرعت پیشرفت ایران اسلامی از ابتدا تا کنون سبب عصبانی شدن کفار شده است؛ برای نمونه قبل و بعد از انقلاب اسلامی پزشکانی از هندوستان و پاکستان برای درمان بیماران به ایران می‌آمدند اما امروز بیش از 72 هزار پزشک متخصص در حال فعالیت هستند و نیازی به حضور پزشکان خارجی نیست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آزادی و عدم سلطه دشمنان را برای ما به ارمغان آورد، تصریح کرد: پیشرفت‌های ایران در صنعت هسته‌ای را همه شاهد بودیم، زمانی که ما نیاز به اروپایی‌ها داشتیم و آنان از یاری ما امتناع کردند و جوانان این مرز و بوم نشان دادند که می‌توانند کارهای نشدنی را محقق کنند؛ همین دستاوردها و توانایی‌ها بود که اروپایی‌ها را به میز مذاکره کشاند.
انتهای پیام

captcha