هفتمین گفت‌وگو‌ی «اسلام و مسیحیت» با حضور ایران در یونان
کد خبر: 3708968
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
از فردا آغاز می‌شود؛

هفتمین گفت‌وگو‌ی «اسلام و مسیحیت» با حضور ایران در یونان

گروه بین‌الملل - هفتمین دور گفت‌و‌گوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس از فردا(ششم اردیبهشت‌ماه) در شهر «ولس» یونان برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین گفت‌وگو‌ی «اسلام و مسیحیت» در یونانبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ هفتمین دور گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس طی روزهای 6، 7 و 8 اردیبهشت‌ماه با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با ارائه مقاله توسط شرکت‌کنندگان هیأت ایرانی و یونانی با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در شهر «ولس»(Volos) برگزار می‌شود.

در این دور از گفت‌وگوها، اساتید و علمای دانشگاه‌ها و حوزه و کارشناسان فرهنگی از جمله عبدالحسین خسروپناه، استاد حکمت اسلامی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، احمد مبلغی، رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی مجلس شورای اسلامی و عارف‌زاده، محقق و عضو هیأت علمی دانشگاه حضور خواهند داشت.

تاریخ و نزدیکی مستمر روابط اسلام و مسیحیت ارتدوکس، چشم‎انداز گفت‎وگوها و تحقیقات متون مقدس از موضوعات مورد بررسی در این دور از گفت‌وگوها است.

همچنین در راستای توسعه روابط فرهنگی و اجرایی شدن تفاهمات فرهنگی بین دو کشور، نمایشگاه خوشنویسی دوران ایران و اسلام با حضور ابراهیمی‌ترکمان برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha