تفاهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خریداران در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر
کد خبر: 3709134
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

تفاهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خریداران در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر

گروه هنر ــ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مذاکره این تهیه‌کننده فیلم کودک و نوجوان با تعدادی از جشنواره‌ها و شرکت‌های فیلمسازی، خریداران و توزیع کنندگان خارجی در بخش بازار سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد.

تفاهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خریداران در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش ایکنا، ستاد خبری سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، جشنواره بین‌المللی فیلم قزاقستان، جشنواره فیلم کلکته هند، جشنواره فیلم کوتاه ترکیه، جشنواره فیلم کودک کوکی آلمان و دو خریدار فیلم از کشورهای ایتالیا و امارات به مذاکره برای خرید و اکران فیلم‌های سینمایی و انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش بازار سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر پرداختند.

حامد رهنمائی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: کانون در بازار سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با ۷ فیلم که تولید سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند، شرکت دارد.

وی فیلم‌ها را این‌گونه معرفی کرد: آثار «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سید حسن سلطانی، «زری زری کاکل زری» ساخته مهین جواهریان، «کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس دوست، «گرگم و گله می برم» اثر امیرهوشنگ معین، ۴ انیمیشن سینمایی محصول سال ۲۰۱۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر عرضه شده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: همچنین فیلم‌های «پایان رویاها» اثر محمدعلی طالبی، «مثل یک پروانه روی قلب» به کارگردانی مریم خلیل زاده و «سیاه یا سفید» ساخته محمدعلی سلیمان زاده آثاری هستند که در سال ۲۰۱۷ تولید شده و در بخش «بازار» جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha