مسابقه بین‌المللی «40 سال انقلاب اسلامی در ایران» برگزار می‌شود
کد خبر: 3709154
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

مسابقه بین‌المللی «40 سال انقلاب اسلامی در ایران» برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسابقه بین‌المللی آثار علمی «40 سال انقلاب اسلامی در ایران» از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و با مشارکت انستیتو اطلاعات علمی علوم اجتماعی روسیه و بنیاد بین‌المللی ایران‌شناسی برگزار می‌شود.

مسابقه بین‌المللی «40 سال انقلاب اسلامی در ایران» برگزار می‌شود

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مسابقه بین‌المللی «40 سال انقلاب اسلامی در ایران» توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و با مشارکت انستیتو اطلاعات علمی علوم اجتماعی روسیه و بنیاد بین‌المللی ایران‌شناسی برگزار می‌شود.
این مسابقه مختص کتب به زبان روسی است که با موضوع انقلاب اسلامی ایران و تأثیرات آن در ایران و خارج از کشور، بین سال‌های 1992 تا 2018 میلادی در فدراسیون روسیه و کشورهای مشترک‌المنافع تنظیم و به چاپ رسیده باشد.
همچنین بنا بر اعلام کمیته اجرایی مسابقه بین‌المللی آثار علمی «40 سال انقلاب اسلامی در ایران» موضوعات آثار باید شامل سیاست، اقتصاد، جامعه‌شناسی و فرهنگ بوده و از ویژگی‌های عینیت علمی، تکیه بر منابع و مأخذ دست اول، مطابقت با استانداردهای بالای پژوهشی، کیفیت بالای علمی، اهمیت فرهنگی و چاپ خوب برخوردار باشد.
مراکز علمی و دانشگاهی، ناشران، نویسندگان و مترجمان باید یک نسخه از اثر خود را جهت شرکت در این مسابقه تا 15 ماه نوامبر سال جاری میلادی(24 آبان‌ماه 97) به آدرس فدراسیون روسیه واقع در مسکو، خیابان راژدستونکا شماره 12، انستیتو شرق‌شناسی آکادمی علوم روسیه ارسال کنند.
همچنین متقاضیان در صورت در دسترس نبودن نسخه چاپی و یا مشکل برای ارسال اصل اثر، می‌توانند فقط نسخه PDF اثر را به آدرس پست الکترونیک alikberov@mail.ru ارسال کنند.
محمدجواد صفری
انتهای پیام

captcha