برگزاری اولین دوره آموزشی «چشمه‌های بصیرت و برادری» با حضور روحانیون مناطق تلفیقی
کد خبر: 3709179
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
در مشهد صورت می‌گیرد؛

برگزاری اولین دوره آموزشی «چشمه‌های بصیرت و برادری» با حضور روحانیون مناطق تلفیقی

گروه اجتماعی- مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره آموزشی با عنوان «چشمه‌های بصیرت و برادری» ویژه 140 روحانی مستقر در مناطق تلفیقی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالله ابراهیمی، مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: اولین دوره آموزشی «چشمه‌های بصیرت و برادری» با حضور 140 روحانی مستقر مناطق تلفیقی از پنجم اردیبهشت ماه در مشهد آغاز شده است و تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.
وی افزود: این دوره با حضور روحانیون مستقر از شهرستان‌های مشهد، تایباد، خواف، تربت جام، درگز و سرخس در مدرسه علمیه المهدی(عج) واقع در طبرسی 52 برگزار خواهد شد.
ابراهیمی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره تبیین مبانی وحدت اسلامی است، تصریح کرد: در این دوره سه روزه شیوه‌های ارتباط موثر با مردم، آشنایی با جریان های وحدت‌ستیز، اصول تعامل با علمای مذاهب، سیره اهل بیت(ع) در رفتار با مخالفان تدریس می شود.
مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بررسی نظام ولایت در اسلام، جایگاه تولی و تبری و تقیه در بین شیعیان، مبانی و روش های تربیت اسلامی و ویژگی های مربی دینی را از دیگر مباحث مورد نظر در این دوره برشمرد.

انتهای پیام

captcha