تنها راه نجات؛ یکپارچگی و اعتصام به ریسمان وحدت‌آفرین قرآن
کد خبر: 3709293
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
بیانیه هیئت داوران مسابقات قرآن:

تنها راه نجات؛ یکپارچگی و اعتصام به ریسمان وحدت‌آفرین قرآن

گروه مسابقات ــ در بخشی از بیانیه هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کشورمان، بر تمسک به قرآن کریم و عمل به تعالیم آن و در رأس آن ایمان حقیقی به حضرت ربوبیت و کفر به شیاطین عالم، اعتصام به ریسمان محکم الهی به عنوان تنها راه نجات تأکید شد.

به گزارش ایکنا؛ حمیدرضا مستفید، رئیس هیئت داوران این دوره از مسابقات به قرائت بیانیه هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران طی آیین پایانی این مراسم پرداخت.

تنها راه نجات؛ تمسک به قرآن و عمل به تعالیم آن است
بسم الله الرحمن الرحیم
بازگشت به قرآن کریم، برای امت اسلامی، امروز تنها داروی شفابخش است و تنها مسیر سعادت دنیا و آخرت « إذَالتُبِستْ عَلَيْكُمْ الفِتَنُ كقِطَعِ الليلِ الْمُظْلِمِ فَعَلَيكم بِالقرآن» اینکه دشمنان خرد و کلان از استکبار جهانی تا صهیونیست بین‌المللی با حربه اختلاف افکنی در تعصبات قومی و مذهبی با قصد شوم تعصب در جای جای ممالک اسلامی آتش جنگ و خونریزی را گسترانیده‌اند و به تضعیف امت اسلامی کمر همت بسته‌اند.
تنها راه نجات تمسک به قرآن کریم و عمل به تعالیم آن و در رأس آن ایمان حقیقی به حضرت ربوبیت و کفر به شیاطین عالم، اعتصام به ریسمان محکم الهی است « فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقى‌ لَا انْفِصامَ». پیام اجتماع نخبگان قرآنی امت اسلامی در این مسابقات برای دوستان و دشمنان، پیام یکپارچکی و اعتصام به ریسمان وحدت‌آفرین قرآن است و پیام عبور مقتدرانه و عزت‌مندانه از مقطع حساس کنونی و پیچ سرکش تاریخ است.
پیام این اجتماع نخبگان به دشمنان قسم خورده امت که قصد برهم زدن وحدت امت‌های مسلمان دارند، این است که امت اسلامی انشاءالله با تمسک به آیات بینات قران کریم در برابر کفر و نفاق سر فرود نمی‌آورد و هرگز سلطه کافران را برنمی‌تابد «وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا» و با ایمان مستحکم به هدف والای دین الهی دست خواهند یافت «وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا».
ای حاملان قرآن و نخبگان جهان اسلام به سوی ملت‌های خود و برادران و خواهران مسلمان بازگردید و پیام این اجتماع قرآنی که گسترش و مودت اسلامی بین آحاد امت اسلامی و کفر به شیاطین است را به ملت‌ها و دولت‌مردان خود منتقل کنید، دستان محبت‌آمیز انقلابی و مظلوم ایران را به گرمی بفشارید و به ملت‌های خود منتقل نمایید و از ره‌توشه این سفر معنوی نزد ملت خود ببرید.
در پایان ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران، از درگاه خداوند برای همگان توفیقات روزافزون و برای مسلمان اتحاد و دستیابی به امت اسلامی را طلب می‌کنیم.
هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم
انتهای پیام

captcha