نخستین جشنواره با محوریت نماز ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد
کد خبر: 3709310
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

نخستین جشنواره با محوریت نماز ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد

کانون خبرنگاران نبأ ــ ستاد اقامه نماز استان تهران نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نماز (قُبا) را ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می کند.

نخستین جشنواره با محوریت نماز ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ستاد اقامه نماز استان تهران اولین جشنواره فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نماز(قُبا) را ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می کند.
موضوعات این جشنواره در مضامین فرهنگی وهنری شامل نماهنگ، فیلم کوتاه، عکاسی، نقاشی، سیاه قلم، طراحی پوستر، خوشنویسی، شعر، داستان کوتاه؛ مضامین پژوهش ها شامل آسیب شناسی برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ نماز، نقش نماز در سیمای زندگی دانشجویی، بررسی میزان و علل فاصله جوانان از نماز؛  مضامین مقالات شامل نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی، نماز و کاهش آسیب های اجتماعی، تأثیر عبادت و رابطه با خدا در موفقیت، نماز و تمدن نوین اسلامی، نماز و اقتصاد مقاومتی، رسانه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اعلام شده است.
علاقمندان می بایست آثار خود را به دفاتر فرهنگ اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارئه داده و در زمان تحویل آثار حتما فرم شناسنامه اثر را از دفاتر فرهنگ اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد دریافت کرده و پس از تکمیل آن را به کارشناس فرهنگی تحویل دهند.
لازم به ذکر است، شرکت کنندگان می بایست آثار خود را 20 اردیبهشت ماه تحویل دفاتر فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاداسلامی دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس اینترنتی مراجعه کنند.
مسعود باریکان
انتهای پیام

captcha