بروز رسانی فعالیت‌های قرآنی شهرستان بروجن
کد خبر: 3709333
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
حجت الاسلام صالحی:

بروز رسانی فعالیت‌های قرآنی شهرستان بروجن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از رصد، شناسایی و بروز رسانی برنامه قرانی سال ۹۷ باهدف اطلاع‌رسانی عمومی در شهرستان بروجن خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: طرح رصد، شناسایی و بروز رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در حال انجام و برنامه‌ریزی‌شده در روزهای آینده، مراکز آموزش قرآن کریم، در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن از ۵ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز آغاز شد.
حجت‌الاسلام صالحی یادآور شد: رصد و شناسایی برنامه‌های قرآنی، این طرح شامل حفظ قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، تدبر و تفسیر، نهج‌البلاغه، حفظ موضوعی و احکام قرآنی برای تمام مقاطع سنی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن تصریح کرد: این اداره در نظر دارد، برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی مراکز آموزش قرآن کریم در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن را جمع‌آوری و در قالب دفترچه و بروشور چاپ نماید و در اختیار عموم مردم قرار دهد.
وی ادامه داد: این طرح به‌منظور اطلاع‌رسانی کلاس‌های قرآنی شهرستان بروجن، به علاقه‌مندان قرآنی و عموم مردم از طریق رسانه‌ها، پیام‌رسان‌ها، سایت‌های اینترنتی، خبرگزاری‌ها و هفته‌نامه‌ها و غیره است.
حجت‌الاسلام صالحی از مدیران و مسئولین مراکز قرانی شهرستان خواست برای هرچه بهتر اجراشدن فعالیت‌های قرآنی این شهرستان، با اداره تبلیغات اسلامی بروجن همکاری لازم را انجام دهند.
یادآور می‌شود: در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی، ازاین‌پس اطلاع‌رسانی، فعالیت‌های قرآنی، از طریق کانال اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در پیام‌رسان ایتا به آدرس @QuranBorujen انجام می‌شود.

captcha