برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد ارتقای سطح کیفی زندگی
کد خبر: 3709370
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد ارتقای سطح کیفی زندگی

گروه اجتماعی- رییس مرکز تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری کارگاه توانمندسازی بانوان با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، لیلا لندی با اعلام این خبر ، اظهار کرد: این مرکز تخصصی تاکنون جلسات و کارگاه های آموزشی مختلفی را با محوریت زنان و مسائل مربوط به آنها برگزار کرده و موضوعاتی همچون شادی، ذهن اگاهی، اقتصاد، حقوق زنان، کارآفرینی، مشاوره و مسائل خانوادگی را بر اساس نیازسنجی بانوان در شهر اصفهان مورد بررسی قرار داده است.

وی ادامه داد: در این جلسات مربیان مختلف مورد آموزش قرار گرفته و جهت تدریس به مناطق 15 گانه شهرداری اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی زنان با رویکرد ارتقای سطح کیفی زندگی در روزهای اخیر خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با حضور دکتر زهرا یوسفی، از اساتید روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان و کارشناس خانواده برگزار می‌شود.

لندی اظهار کرد: تاکنون یک جلسه از این کارگاه برگزار شده و ششم اردیبهشت‌ماه و مصادف با هفته فرهنگی اصفهان دومین جلسه برگزار شد.

زهرا یوسفی نیز در دومین جلسه این کارگاه گفت: محور مباحث مطرح شده در این کارگاه، نحوه دستیابی به آرامش و ارتقای سطح کیفی زندگی است. اینکه این موارد به عوامل بیرونی وابسته نیست و بانوان باید بتوانند این مولفه را در درون خود و با تکیه بر توانمندی های شخصی پیدا کرده و به آن دست یابند. بر این اساس دو رویکرد پیشگیری و درمان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی همچون غنای درونی، کیفیت زمان و معنایابی برای بهبود حال درونی بانوان ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha