دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با تولیت آستان قدس رضوی
کد خبر: 3709453
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با تولیت آستان قدس رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی- ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان صبح فردا، هفتم اردیبهشت‌ماه با دیدار متسابقان، داوران، مسئولان کشوری و استانی با تولیت آستان قدس رضوی در حرم رضوی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان صبح فردا، هفتم اردیبهشت‌ماه با دیدار متسابقان،‌ داوران، مسئولان کشوری و استانی با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی،‌ تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

‌بنا براین گزارش‌، در این دیدار که سیدحمیدرضا طیبی،‌ رئیس جهاددانشگاهی،‌ سید علی‌اکبر شمسیان،‌ رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی‌، تعدادی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،‌ مسئولان استان و داوران و متسابقان حاضر در این رقابت‌ها، مسئولان برگزاری این مسابقات به ایراد سخن می پردازند.

همچنین، در ادامه این مراسم متسابقان حاضر در این رقابت‌ها در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهر مقدس مشهد و در جوار حرم رضوی شرکت خواهند کرد. از ساعت 15 فردا جمعه،‌ هفتم اردیبهشت‌ماه نیز رقابت شرکت‌کنندگان در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی آغاز خواهد شد.

یادآور می‌شود،‌ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان همزمان با ایام شعبان المعظم و از ۷ تا ۹ اردیبهشت‌ماه به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در مشهد مقدس و با همکاری آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، شبکه قرآن سیما،‌ سازمان اوقاف و امور خیریه، خبرگزاری ایکنا و با حضور ۴۴ متسابق آقا شامل ۱۹ قاری و ۲۵ حافظ از ۳۵ کشور و سه قاره آسیا‌، آفریقا و اروپا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha