استکبار نگران انتقال الگوی حجاب به غرب است
کد خبر: 3709468
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد:

استکبار نگران انتقال الگوی حجاب به غرب است

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با اشاره به عصبانیت دشمن از پوشش زن مسلمان، ابراز کرد: امروز استکبار نگران انتقال این الگو به غرب و اروپا است.

استکبار نگران انتقال الگوی حجاب به غرب است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام حسین عبدالله پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک ظهر امروز، ششم اردیبهشت در کارگاه «عفاف و حجاب» بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از معروفات دین است، گفت: اگر این معروف نباشد بدپوششی و بی عفتی را در جامعه شاهد می‌شویم.
وی مطرح کرد: همانطور که دزد و شراب خوار مجرم اند و آن‌ها را می‌گیرند؛ با بدپوشش هم باید برخورد کرد، چرا که "لا اکراه فی الدین" قید و بند آزادی مطلق را ندارد.
استاد اخلاق خاطر نشان کرد: حتی زمان رسول الله(ص) هم با بدپوششی برخورد می‌شد، البته باید دانست که ۱۸ سال بعد از بعثت رسول الله بحث عفاف و حجاب مطرح شد، اما در همان زمان هم، زنان قریش دارای پوشش حداقلی بودند.
وی اضافه کرد: بعد از وجوب حجاب، زنی در انصار و مهاجر دیده نمی‌شد که بی حجاب باشد.
مسئول امور روحانیون سپاه قرچک با اشاره به عصبانیت دشمن از پوشش زن مسلمان، ابراز کرد: امروز استکبار نگران انتقال این الگو به غرب و اروپا است.
وی با اذعان اینکه ارزش به داشتن سرمایه، مال، مقام و منصب نیست، پیاده سازی احکام اسلامی را ارزش دانست و افزود: صدق و راستی، امانتداری، عدم خیانت و موارد دیگر محور ارزش‌ها هستند، ارزش آدم‌ها به داشتن تقوا، کنار آمدن با هم و مهربانی کردن است، اگر خانواده‌ها این محور‌ها را رعایت کنند، هیچ مشکلی در میانشان به وجود نمی‌آید.
حجت الاسلام عبدالله پور در موضوع معاشرت با نامحرم بیان کرد: باید بسیار مواظبت بود، دینداری سخت است، نباید چراغ سبز به بیگانه نشان داد.
وی در پایان غیرت را وظیفه فطری و شرعی مرد برای حفاظت از خانواده‌ها دانست و گفت: تذکرات دینی زن و شوهر به هم باعث حفظ خانواده‌ها می‌شود.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha