شهید اشرفی: دفاع از حریم اسلام و قرآن را فراموش نکنید
کد خبر: 3709492
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
برگی از وصیت‌نامه؛

شهید اشرفی: دفاع از حریم اسلام و قرآن را فراموش نکنید

گروه جهاد و حماسه ــ در بخشی از وصیت‌نامه شهید علی‌اصغر اشرفی آمده است: دفاع از حریم اسلام و قرآن عزیز بر هر مسلمان متعهد لازم و واجب بوده و در پی لبیک نداي مقام ولایت فقیه و مرجعیت کبیر رهبر عظیم‌مان، امام خمینی، عازم به نجات سرزمین عشق و شهادت می‌شوم، چون هدفم اسلام بود و براي اسلام رفتم، فداي اسلام شدم.

جمعه//برگی از وصیت‌نامه شهید اشرفی: دفاع از حریم اسلام و قرآن را فراموش نکنید

 به گزارش ایکنا، شهید علی‌اصغراشرفی متولد چهارم آبان ماه سال 1312 بوده که 25 اسفندماه سال 63 در شرق رود دجله عراق به شهادت رسید.

شهید اشرفی که وصیت‌نامه خود را در چهارشنبه 29 ماه مبارك رمضان 1361 شمسي نوشته که در ابتدای آن آمده است: بسم رب الشهداء و الصديقين «قال‌ الله تبارك و تعالي: و لاتقولوا لمن يقتل في سبيل الله امواتاً»؛«پروردگار فرمود: «نبايد كساني كه در راه خدا شهيد مي‌شوند آنها را مردگان ناميد بلكه زنده‌اند و در كنار پروردگارشان روزي مي‌خورند».

در ادامه وصیت‌نامه آمده است: از آنجا كه دفاع از حريم اسلام و قرآن عزيز بر هر مسلمان متعهد لازم و واجب آمده، لذا اينجانب، علي‌اصغر اشرفي، در پي لبيك ندای مقام ولايت فقيه و مرجعيت كبير رهبر عظيم‌مان، امام خميني، عازم به نجات سرزمين عشق و شهادت، جبهه حق عليه باطل، مي‌گردم و چون مسلمان قبل از مرگ وصيت براي او واجب آمده، لذا اينجانب با چند جمله وضع خويش را روشن مي‌نمايم.

در پایان وصیت‌نامه نوشته شده است: اولاً درود بي‌پايان خود را به پيشگاه ولي‌عصر(عج) و نايب برحقش امام خميني و سپس به فرزندانم، حسن و حسين گرامي‌ام، تقدیم مي‌دارم و از خواهر و برادرم خواهش مي‌كنم كه اگر شربت شهادت نصيبم شد، گريه نكنند و چون هدفم اسلام بود و براي اسلام رفتم، فداي اسلام شدم و از همسن‌هايم تمنا دارم كه امام را تنها نگذارند و منافقين را سركوب كنند. «والسلام عليكم و رحمةالله و بركاته»

انتهای پیام

captcha