مسابقه حفظ سوره یاسین در رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 3709584
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

مسابقه حفظ سوره یاسین در رفسنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسابقه حفظ سوره یاسین دیروز جمعه، 7 اردیبهشت با حضور یک هزار و 851 نفر شرکت‌کننده از رفسنجان، انار و سرچشمه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، علیار اسکندری‌نسب، فرماندار رفسنجان در حاشیه برگزاری مسابقات حفظ سوره یاسین در محل دانشگاه آزاد واحد رفسنجان گفت: این مسابقه با همت شرکت مس رفسنجان در شهرستان‌های رفسنجان، انار و شهر سرچشمه برگزار می‌شود و استقبال بی‌نظیر از سوی آقایان و بانوان بیانگر این است که جامعه ما آمادگی لازم برای شرکت در این برنامه‌ها دارد و ما باید زمینه را فراهم کنیم.
وی افزود: در جامعه افرادی هستند که به دنبال حفظ قرآن هستند و این استقبال‌ها فارغ از دریافت جوایز است، باید نگاهمان به ارزش‌های قرآنی و پاسداشت و ترویج احکام و مفاهیم قرآنی در جامعه عوض شود و آن‌گونه که جامعه می‌خواهد با مردم و جامعه حرف بزنیم.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین باید به سمت و سویی برویم که از حمایت مادی از این برنامه‌ها شود، چراکه این برنامه‌ها جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد و کسانی که پشتیبانی و کار خیر از این برنامه‌های معنوی دارد باقیات و صالحاتی برای خود فراهم می‌کنند.
محمدرضا رجب‌پور، مسئول روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز گفت: مجتمع مس سرچشمه در راستای فعالیت‌های فرهنگی هنری اقدام به برگزاری مسابقه حفظ سوره یاسین در رفسنجان، انار و سرچشمه کرد که با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شد.
وی افزود: یک هزار و 232 نفر از شهرستان رفسنجان، 193 نفر از سرچشمه و426 نفر از شهرستان انار در این مسابقات شرکت کردند و بیشترین شرکت‌کنندگان خواهران قرآنی بودند.
رجب‌پور با اشاره به جوایز این مسابقه بیان کرد: بعد از آزمون کسانی که 100 درصد به سؤالات پاسخ داده باشند به سه نفر اول به ترتیب 3 ملیون تومان، 2 میلیون تومان و یک میلیون تومان هدیه نقدی داده می‌شود.
وی با اشاره به اهدای تعدادی جوایر نقدی و غیرنقدی میان شرکت‌کنندگان تأکید کرد: کسانی که 80 درصد جواب صحیح داده باشند از طریق پیامک دعوت می‌شوند که در تاریخ 20 اردیبهشت ماه جاری در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج)حضور داشته باشند تا در حضور خودشان قرعه‌کشی ‌شود و نحوه تحویل جوایز با حضور مسؤولان سه شهر نامبرده اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha