کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در صف مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند
کد خبر: 3710124
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
غلامی:

کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در صف مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

گروه اجتماعی- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش تاثیرگذاری در غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و جلوگیری از تهاجمات فرهنگی دشمنان دارد.

حمید غلامی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: توسط کارشناسان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جهت پیشبرد اهداف کمی و کیفی کانون‌ها، سامانه‌های اینترنتی مساجد در شهرستان خرم‌دره راه‌اندازی شد.
وی با بیان اینکه طبق دستور دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد همه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید تا پایان خردادماه سال‌جاری در پرتال جامع کانون‌های مساجد ثبت شوند، تصریح کرد: در همین راستا کارشناسان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در شهرستان خرم‌دره حضور یافتند و آموزش‌های لازم را جهت ثبت‌نام کانون‌های مساجد در سامانه جامع مسجد ارائه کردند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده 23 کانون فرهنگی و هنری مسجد در این پرتال ثبت‌نام شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش تاثیرگذاری در غنی‌سازی اوقات و فراغت جوانان و جلوگیری از تهاجمات فرهنگی دشمنان دارد، یادآورشد: پرتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مهم‌ترین راهکار پیشرفت کمی و کیفی کانون‌ها است، بنابراین همه کانون‌ها باید در این پرتال ثبت‌نام کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه فعالان در حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید دانش و مهارت‌های لازم را برای استمرار پیشرفت این کانون‌ها فرا گیرند، بیان کرد: پیشرفت هیچ مجموعه‌ای بدون کسب دانش و مهارت‌های لازم ممکن نیست لذا باید اهتمام جدی در این حوزه وجود داشته باشد.
captcha