گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎رضا ترک
کد خبر: 3710164
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎رضا ترک

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎رضا ترک آمده است: «پیام من به ملت رزمنده، ملت عزیز و قهرمان، از شما می‎خواهم که سنگر خود که مسجد است را خالی نکنید تا این منافقان بدانند که مردم ایران همیشه در سنگر هستند و سنگر خود را که مسجد است خالی نمی‎کنند تا منافقین را از ایران بیرون کنند».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎رضا ترک

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید علی‎رضا ترک در یکم دی‌ماه سال 96 از پدری به‌نام ماشاءالله و مادری به‌نام ماه‌دولت متولد شد و تحصیلات خود را تا اول متوسطه ادامه داد و در چهارم دی‎ماه سال 65 در شلمچه براثر اصابت ترکش به صورت به شهادت نائل آمد و پیکر مطهر او در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید علی‎رضا ترک می‎خوانیم: «ملت عزیز و قهرمان! از شما می‎خواهم که سنگر خود که مسجد است را خالی نکنید.من هم از شما خانواده خودم می‎خواهم که مثل ملت رزمنده و شهیدپرور باشید.همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشید.پیام من به خانواده شهدا این است که مثل حضرت زینب(س) باشید که برادر خود حسین(ع) را از دست داد.شما هم این‌طور باشید و پرتوان باشید که خداوند شما را دوست دارد.امام را دعا کنید».

متن کامل وصیت‌نامه شهید علی‌رضا ترک

در وصیت‌نامه شهید علی‌رضا ترک آمده است: «با سلام و درود به رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی و با درود به خانواده شهدا و با درود به رزمندگان اسلام و سلام به ملت شهیدپرور و سلام به تمام خانواده عزیز خودم.
پیام من به ملت رزمنده، ملت عزیز و قهرمان، از شما می‎خواهم که سنگر خود که مسجد است را خالی نکنید تا این منافقان بدانند که مردم ایران همیشه در سنگر هستند و سنگر خود را که مسجد است خالی نمی‎کنند تا منافقین را از ایران بیرون کنند.
من هم از شما خانواده خودم می‎خواهم که مثل ملت رزمنده و شهیدپرور باشید و همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشید.پیام من به خانواده شهدا این است که مثل حضرت زینب(س) باشند که برادر خود حسین(ع) را از دست داد.شما هم این‌طور باشید و پُرتوان باشید که خداوند شما را دوست دارد.
من از خانواده خودم می‎خواهم مثل حضرت زینب(س) باشند و من به این‌طور خانواده افتخار می‎کنم.به تمام همسایگان بگویید که ما رزمندگان را ببخشند که آن‌ها به گردن ما حق دارند و ما هم باید دین خود را به آن‌ها ادا کنیم و شما خانواده من، ما را حلال کنید و امام را دعا کنید».

انتهای پیام

captcha