فرصت شغلی در حوزه مطالعات اسلامی «هایدلبرگ»
کد خبر: 3710595
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

فرصت شغلی در حوزه مطالعات اسلامی «هایدلبرگ»

گروه بین‌الملل - دپارتمان زبان‌ها و فرهنگ‌های خاورمیانه در دانشگاه «هایدلبرگ» آلمان از ابتدای آوریل 2019 در حوزه مطالعات عربی و اسلامی، استاد استخدام می‌کند.

فرصت شغلی در حوزه مطالعات اسلامی در هایدلبرگبه گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ فارغ‌التحصیلان مقطع دکترا که در حوزه‌های دین، ادبیات و تاریخ جهان اسلام از ابتدا تا عصر حاضر فعالیت داشته‌اند، می‌توانند برای این فرصت شغلی اقدام کنند.

سایت دانشگاه هایدلبرگ(Heidelberg University) گزارش داد: متقاضیان برای اخذ این فرصت شغلی، باید اطلاعات گسترده‌ای در حوزه مطالعات اسلامی و تجربه زیادی در کار با متون کلاسیک و مدرن عربی داشته باشند.

همچنین از متقاضیان انتظار می‌رود که به زبان‌های دیگر مرتبط به منابع اسلامی آگاهی داشته باشند(ترجیح با زبان فارسی است). علاوه بر این متقاضیان باید بتوانند در کار تدریس و تحقیقات موفق باشند و در فعالیت‌های میان رشته‌ای در سطح دانشکده و خارج از آن شرکت کنند.

علاقمندان به اخذ این موقعیت شغلی باید مدرک دکتری، رزومه کاری، لیستی از مقالات و کتاب‌های چاپ شده و دروسی را که در دانشگاه تدریس کرده‌اند به همراه اهداف تحقیقاتی خود، به صورت فایل پی‌دی‌اف به دانشگاه هایدلبرگ ارسال کنند. مدارک باید حداکثر تا 28 اردیبهشت‌ماه(18 ماه می سال جاری میلادی) به این دانشگاه ارسال شود.

بر اساس اخبار سایت دانشگاه هایدلبرگ، متقاضیان زن و اساتید معلول برای اخذ این فرصت شغلی در اولویت قرار دارند؛ همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه نیز جهت دریافت اطلاعات بیشتر، در اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha