استاندار از پروژه‌های شهرستان ایلام بازدید می‌کند
کد خبر: 3710642
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

استاندار از پروژه‌های شهرستان ایلام بازدید می‌کند

گروه اجتماعی - فرماندار ایلام گفت: سفرهای شهرستانی استاندار فرصت مناسبی برای طرح و رفع مشکلات مردم است .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایلام، معروف بسطامی، فرماندار ایلام در نشست هماهنگی سفر استاندار به شهرستان ایلام اظهار کرد: شهرستان ایلام به عنوان مرکز سیاسی استان، نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است .
وی لحاظ کردن اعتبارات اربعین برای شهرستان، توجه به عمران و مبلمان شهری و بازسازی سیلبندهای سطح شهر که در سیل سال 94 آسیب دیده اند را از مطالبات مسئولان این شهرستان عنوان کرد و گفت: سرانه فضانه سبز شهرستان به ازای هر نفر 3 و نیم متر است که فاصله زیادی با میانگین سرانه کشوری دارد .
فرماندار ایلام، یکی از مطالبات مدیران را شهر الکترونیک اعلام کرد و گفت: برخی از چهارراه ها نیازمند کنترل هوشمند ترافیک هستند .
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته های مردم احداث پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهرایلام است، اظهار کرد: سکونتگاه های غیر رسمی موجب آسیب های اجتماعی و ناهنجاری هایی شده است؛ سال گذشته اعتبارات خوبی به این امر اختصاص یافت اما برای پرداختن ویژه به این موضوع باید از اعتبارات ملی بهره بگیریم .
بسطامی خواستار تسریع در انجام پروژه تثبیت زمین لرزش چوار شد و گفت: مهمترین مشکل ما در حوزه راه سازی مسیر ایلام به بدره است که در محدوده سه راهی جعفرآباد واریانت آن باید تکمیل شود .
فرماندار ایلام، روکش آسفالت 20 کیلومتر از روستاهای گنجوان، بهسازی و اصلاح شبکه آبرسانی به روستای هفتچشمه و شهر چوار، احداث سالن ورزشی در بخش سیوان، ایجاد مجتمع اداری در بخش سیوان، احداث تصفیه خانه روستای بولی، احیاء کانالهای آبرسانی به مزارع کشاورزی بخش مرکزی و گازرسانی به روستاهای بخش چوار را از دیگر مطالبات مردم از مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: بهسازی و آسفالت تجریان به بانخشک – ریزوند علی رغم تخصیص اعتبارات با مشکلاتی مواجه است که پیمانکار باید به تعهدات خود عمل کند .
بسطامی استفاده از آب سد گلال برای استفاده مردم 18 روستای بخش چوار را نیازمند اعتبارات ملی دانست و عنوان کرد: علاوه برمشکل پوشش آنتن دهی روستاهای بخش چوار، بخش کشاورزی شهرستان نیازمند دریافت کمک از محل منابع ملی است.
انتهای پیام
captcha