«ادیان و محیط زیست»؛ محور گفت‌و‌گوی ایران و روسیه
کد خبر: 3710802
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

«ادیان و محیط زیست»؛ محور گفت‌و‌گوی ایران و روسیه

گروه بین‌الملل - یازدهمین دور گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت ارتدوکس روسیه با موضوع «ادیان و محیط زیست» 15 تا 17 اردیبهشت در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

«ادیان و محیط زیست»؛ محور گفت‌و‌گوی ایران و روسیه در تهران

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ با همكاری مركز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و كلیسای ارتدوكس روسیه، یازدهمین دور گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت ارتدوکس روسیه با موضوع «ادیان و محیط زیست»، 15 تا 17 اردیبهشت‌ماه با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هیأت عالی‌رتبه كلیسای ارتدوكس روسیه به ریاست فیوفان، مترو پلیت قازان و تاتارستان و جمعی از شخصیت‌‎های فرهیخته و اندیشمند ایرانی و روسی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار می‌شود.

در این دور از گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت که به مدت سه روز برگزار می‌شود، اندیشمندان دو طرف مباحث و مقالات متعددی را با عناوینی نظیر اخلاق محیط زیستی از دیدگاه اسلام و مسیحیت، امنیت اجتماعی ناهمكیشان و دین و محیط زیست به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

هیأت كلیسای ارتدوكس روسیه در جریان سفر خود به ایران از شهر مقدس قم بازدید و با برخی شخصیت‌های دینی و دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha