حفظ واقعی کرامت کارگر رونق تولید است
کد خبر: 3711032
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
شیرخانی:

حفظ واقعی کرامت کارگر رونق تولید است

گروه اجتماعی - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: آنچه کرامت کارگران را شکل می‌دهد وجود تولید و رشد اقتصادی در یک جامعه است.

به گزارش ایکنا از ایلام، شکرلله شیرخانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام امروز در بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران با اشاره به اینکه منزلت اجتماعی کارگر باید در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: باید به معیشت کارگران توجه ویژه شود،چون جامعه ما هنوز به آن رشد و بالندگی نرسیده که جایگاه کارگر را آن چنان که حق و شایسته اوست ببیند.
وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای تولید محور داشته باشیم، جایگاه کارگر در آن بیش از پیش نمایان می‌شود، افزود: آنچه کرامت کارگران را شکل می‌دهد وجود تولید و رشد اقتصادی در یک جامعه است چرا که رشد و توسعه تولید در یک جامعه کرامت و نقش این قشر از جامعه را برای ما نمایان می‌کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با تاکید بر اینکه اگر جامعه ما جامعه‌ای تولیدی و پویا باشد، مقام کارگر را به درستی و خوبی درک خواهیم کرد، اضافه کرد: ما در این زمینه با نقطه مطلوب فاصله داریم و امیدواریم در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده با تولید با کیفیت، حمایت از تولید داخلی به گونه‌ای قابل اعتماد نشان دهیم.
گفتنی است که در پایان این مراسم از کارگران نمونه در بخش‌های مختلف تجلیل شد.
انتهای پیام
captcha