گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی
کد خبر: 3711460
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی آمده است: «تو ای مادر! خشمت را در مشت‌هایت گره کن و بر سینه دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بکوب.برادران و خواهران! تمام احکام اسلام را به‌جا آورید.نماز را به‌جا آورید و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب‌مان بایستید».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید غلام‌علی توکلی در 12 فروردین ماه سال 38 از پدری به‌نام امین و مادری به‌نام منیره در شهرستان الیگودرز به دنیا آمد تحصیلات خود را تا ورود به دانشگاه ادامه داد و در دوم اردیبهشت‌ماه سال 61 در شوش براثر اصابت ترکش به پا به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار مرکزی شهرستان الیگودرز به خاک سپرده شد.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی می‎خوانیم: «تو ای مادر! خشمت را در مشت‌هایت گره کن و بر سینه دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بکوب. تو احکام اسلام را به‌جا آر، نمازت را بخوان، در مقابل دشمنان امام خمینی بایست و خدا را شگرگزار باش.برادران و خواهران! تمام احکام اسلام را به‌جا آورید.نماز را به‌جا آورید.در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب‌مان بایستید».

متن کامل وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی

وصیت‌نامه شهید غلام‌علی توکلی آمده است: «الهی! یا رب! تو ببخشای تمام گناهانم را.خدایا! تمام عمرم گناه کردم.خدایا! من راهی نیافتم جز این‌که به درگاهت بیایم تو که رحمانی و رحیمی.خدایا! من خودم به خودم ظلم کردم، خدایا! من چیزی ندارم جز رحمانیت خودت.خدایا! قسمت می‎دهم به عظمت اسلام، به خون امام حسین(ع) و به عظمت امام مهدی(عج)، به خون شهدا ببخشای گناهانم را.خدایا! سوختم از کثرت گناهان و خجلم که چه بگویم.خدایا! خودت گفتی: «ای بندگان من که به نفس خود اسراف کردید، ناامید مشوید از رحمت من و گفتی که می‎بخشم گناهان‌تان را».خدایا! آمدم پیش خودت اما با کوله‌بار گناهان، کلام تو حق است.بهشت تو حق است.جهنم تو حق است.خودت هرچه حکم کنی.
اما تو ای مادر! برایم گریه نکن، خشمت را در مشت‌هایت گره کن و بر سینه دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بکوب.تو احکام اسلام را به‌جا آر، نمازت را بخوان، در مقابل دشمنان امام خمینی بایست و خدا را شکرگزار باش و ان‌شاءالله به کربلا که می‎روی برای امام خمینی و یارانش و تمام مؤمنین دعا کن.برای من گناهکار نیز دعا کن، از خدا بخواه که گناهانم را ببخشاید.
شما برادران و خواهران! تمام احکام اسلام را به‌جا آورید.نماز را به‌جا آورید.در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب‌مان بایستید.از برادرم علی‌محمد می‎خواهم که ماهانه مقداری پول در راه خدا برای بخشش گناهانم هدیه نمایید.
به قول شهید رجایی: «مردم ایران خون خود را پای درختی ریختند که میوه آن ولایت فقیه است» ما هم باید خون‌مان را بریزیم در پای این درخت.به قول امام خمینی خون امام حسین که پاکتر نبود همه در راه اسلام باید از بین برویم.از تمام کسانی‎که احیاناً از طرف من به آن‌ها اذیتی رسیده، ان‌شاءالله که می‎بخشند.اگر پولی یا چیز دیگری از من طلب داشتید از خانواده‌ام دریافت کنید».

انتهای پیام

captcha