کد خبر: 3711800
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
عزیزنیا:
گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام گفت: در طول سال گذشته روانشناسان مرکز صدای مشاور این اداره کل به سه هزار تماس مردم با این مرکز پاسخ و خدمات مشاوره‌ای ارایه کردند
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، فرمان عزیزنیا، معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام، اظهار کرد: تماس گیرندگان به صورت غیرحضوری و تماس با تلفن 1480 از مشاوره‌های مختلف نظیر تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و ... برخوردار شده‌اند.
وی با اشاره به خط تلفن مشاوره بهزیستی ایلام افزود: این مرکز بصورت متمرکز در مرکز استان فعال است و عموم مردم استان می‌توانند با گرفتن شماره تلفن 1480 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 برای دریافت خدمات مشاوره‌ای با این مرکز تماس بگیرند.
معاون بهزیستی ایلام ادامه داد: علاوه بر این در طول سال گذشته پنج هزار و 454 نفر بصورت حضوری از خدمات مراکز مشاوره بهزیستی استفاده کردند.
عزیزنیا با بیان اینکه زنان متاهل بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری این اداره کل را تشکیل می‌دهند، گفت: هم اکنون 24 مرکز مشاوره حضوری با نظارت بهزیستی در این استان فعال است.
وی تصریح کرد: بر اساس آمار مراجعان، گروه سنی زیر 20 سال و 20 تا 30 سال بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری را داشته و بیشتر مراجعه کنندگان دارای تحصیلات زیر دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس بوده‌اند.
معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام مهمترین اختلالات مراجعان به این مراکز را از نوع اضطرابی و خلقی عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین مشکل مراجعان مشکلات با همسر، مشکلات بین فردی، ازدواج و مشکلات تربیتی بوده است.
انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: