سومین هفته قرآن و عترت ایلام آذرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3711852
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
خودآموز:

سومین هفته قرآن و عترت ایلام آذرماه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - هفدهمین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان ایلام با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو با سه محور نحوه برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان، توزیع اعتبارات تخصیص یافته‌ی سال‌های گذشته و چگونگی برگزاری سومین هفته قرآن و عترت استان در آذر ماه امسال، برگزار شد.

به گزارش ایکنا از ایلام، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان ایلام امروز در این نشست برگزاری مداوم و منظم این جلسات و تمرکز بر این فعالیت‌ها را نویدبخش تمرکز جدی در این حوزه از سال‌های گذشته دانست و اظهار کرد: جا دارد که استان ایلام با وجود پتانسیل‌های موجود در زمینه‌ی فعالیت‌های قرآنی اول باشد.
وی با بیان اینکه برگزاری هفته‌های قرآن و عترت، برگزاری آبرومند آزمون‌های سراسری قرآن و عترت  اعزم قاریان و متسابقان را باید به فال نیک گرفت، تصریح کرد: اساس کار فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام حوزه‌ها سپردن امور به تشکل‌ها است و  می‌خواهیم در این زمینه اتحادیه‌ها و موسسات قرآنی سکان امور را در دست داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام فلسفه‌ی شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی را سیاستگذاری در این زمینه دانست و گفت: در دیداری که با آقای فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، ایشان برای سفر به ایلام و شنیدن دغدغه‌های فعالان قرآنی ابراز علاقه کرده‌اند و به زودی به صورت رسمی از ایشان برای سفر به استان دعوت خواهد شد.
خودآموز با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای هم‌افزایی جهت فعالیت‌های اثرگذار در این زمینه و تدبر در قرآن است، تصریح کرد: راز نهادینه شدن سبک زندگی قرآنی تدبر در قرآن است که امیدواریم این مهم مورد توجه موسسات قرآنی قرار گیرد.
وی بر تدوین برنامه‌های عملیاتی در موسسات قرآنی تاکید و ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام فعالان قرآنی شاهد اثرگذاری برنامه‌ها باشیم.
انتهای پیام
captcha