شهید مطهری؛ نماد هویت اسلامی و ایرانی
کد خبر: 3712156
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

شهید مطهری؛ نماد هویت اسلامی و ایرانی

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو شعار هفته عقیدتی سیاسی سپاه را شهید مطهری نماد هویت اسلامی و ایرانی عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو در آیین دیدار با امام جمعه شهرستان ماکو که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سالن کنفرانس دفتر امام جمعه شهرستان ماکو ترتیب یافت، در تشریح برنامه‌های شاخص اجرا شده سپاه طی هفته عقیدتی سیاسی و با همکاری آموزش و پرورش، خاطرنشان ساخت: هدف از اجرای این برنامه‌ها در جهت بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو در ادامه گفت: این برنامه ها در سطح شهرستان و با همکاری بسیجیان در پایگاههای مقاومت شهری و روستایی، مدارس، دانشگاهها و مساجد برگزار شدند.
حجت الاسلام والمسلمین کاظمی شعار امسال بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه را، شهید مطهری نماد هویت اسلامی ایرانی عنوان کرد و افزود: از جمله برنامه های اجرا شده در این هفته میتوان به نواختن زنگ سپاس از معلم در مدارس، عیادت از خانواده شهدا، همایش حکمت مطهر، نشستهای روشنگری و بصیرتی با محوریت اندیشه های استاد مطهری، برپایی نمایشگاههای کتاب، مسابقات ورزشی و محافل انس با قرآن اشاره کرد.

شهید مطهری؛ نماد هویت اسلامی و ایرانی
آموزش و پرورش، سرباز ولایت در راه ترویج فرهنگ انقلابی است
اکبر باباپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش همواره سرباز ولایت در جهت ترویج فرهنگ انقلابی و اسلام ناب محمدی است، افزود: برنامه های متنوع در راستای گرامیداشت هفته مقام معلم در این شهرستان برگزار شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی و دبیران نمونه شهرستان اشاره کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو بر ارتباط تنگاتنگ بین سپاه و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سپاه و آموزش و پرورش همواره یک هدف را دنبال می کنند و آن هم ترویج روحیه انقلابی در عین حال تربیت نسل انقلابی است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه امید داریم، طرح‌های هجرت و اردوهای جهادی منسجم‌تر از هر ساله طی ایام آینده با همکاری سپاه ماکو برگزار کنیم.
لازم به ذکر است در ادامه این دیدار از امام جمعه شهرستان ماکو به خاطر همکاری تنگاتنک وی با نهاد انقلابی سپاه و آموزش وپرورش تجلیل شد.

شهید مطهری؛ نماد هویت اسلامی و ایرانی
انتهای پیام

captcha