تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است
کد خبر: 3712270
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است

گروه اجتماعی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به نامگذاری ایام شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه اظهار کرد: ما به جز آموزش‌های نظامی آموزش‌های دیگری هم به نام تربیت دینی و بصیرت افزایی و معنویت افزایی داریم که امروز به نام شهید مطهری شناخته شده است.
وی با بیان اینکه تفاوت نیروهای نظامی ما با دیگر نیروهای نظامی جهان در تربیت دینی است، افزود: نیروی مسلح ما دارای دینداری و بصیرت دینی و خداباوری است که هیچ نیرویی در جهان دارای آن نیست، همان خداباوری و معنویتی و تربیتی که در کنار دیگر آموزش‌ها ماموریت اول انبیا بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران فقط منحصر به ایران نیست و فقط در ایران از اسلام حمایت نمی‌کند، بلکه در کشورهای سوریه و عراق نیز از اسلام حمایت می‌کند و این را ثابت کرد و شهدایی همانند شهید «همدانی»ها و شهید «حججی»ها و شهید «شوهانی»ها تقدیم اسلام و ایران و انقلاب کرده است.
شیرزادی با بیان اینکه چرا عده‌ایی بداخلاقی می‌کنند و دست به تخریب سپاه می‌زنند، گفت: اگر آمریکا و اسرائیل و منافقین خارج‌نشین تخریب می‌کنند طبیعی است چراکه ضربه‌اش را خورده‌اند و آسیبش را دیده‌اند ، اما در داخل چرا عده‌ای سپاه را تخریب می‌کنند.
وی تأکید کرد: سپاه تا امروز پیرو ولایت فقیه بوده و موفق شده است.
انتهای پیام

captcha