برگزاری جلسه هفتگی قرآن در مسجدالنبی(ص) شهرکرد
کد خبر: 3712667
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
براتی فرد خبر داد:

برگزاری جلسه هفتگی قرآن در مسجدالنبی(ص) شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرکرد گفت: جلسات قرآنی کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) در طول هفته با شرکت مردم بخصوص جوانان و نوجوانان و با حضور یکی از اساتید مجرب قاری ملی هم استانی در مسجدالنبی (ص) شهرکرد برگزار می‌شود.

میلاد براتی فرد، مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) مسجدالنبی (ص)، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌شده و که خوشبختانه با استقبال خوبی هم روبرو شده است جلسات قرآنی است که برای خواهران و برادران در طول هفته برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه جلسات قرآنی کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرکرد یک روز در هفته برگزار می‌شود افزود: علاوه بر جوانان و نوجوانان مردم به‌ویژه افراد مسن سال نیز در این جلسات قرآنی حضوری فعال دارند.
مسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) مسجدالنبی (ص) شهرکرد استفاده از قاری ملی هم استانی را یکی از دلایل استقبال مردم از جلسات قرآنی کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد.
براتی فرد یکی از اهداف برگزاری جلسات قرآنی در کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) را جذب جوانان و نوجوانان به مسجد عنوان کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های متنوع در کانون باعث شده است جوانان و نوجوانان زیادی وارد مسجد شوند.
وی، کلاس‌های ورزشی، برگزاری برنامه‌های مناسبتی ازجمله جشن‌های شعبانیه، کلاس‌های کامپیوتر، حضور در مراسم‌های مذهبی، حضور در سینما و تماشای فیلم «به‌وقت شام» را از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرکرد برشمرد.

captcha