جزئیات آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مالزی / حضور پادشاه
کد خبر: 3713026
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

جزئیات آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مالزی / حضور پادشاه

گروه بین‌الملل: جزئیات اهدای هدایا به شرکت‌کنندگان در دو بخش حفظ و تلاوت قرآن، آیین اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی اعلام شد.

ادیت شده فردا رد شود؛ جزئیات آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن مالزی / حضور پادشاه

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مالزی، کمیته برگزارکننده شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی جزئیات اهدای هدایا به شرکت‌کنندگان، آیین اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر را اعلام کرد.

براساس این گزارش، مراسم اهدای هدایا به آقایان و بانوان شرکت‌کننده در دو بخش حفظ و تلاوت قرآن این مسابقات ساعت 9 صبح روز شنبه(22 اردیبهشت‌ماه) به وقت محلی با حضور حاج عثمان بن مصطفی، رئیس مرکز توسعه اسلامی مالزی(جاکیم) و رئیس کمیته داوران آغاز می‌شود و اهدای هدایا به شرکت‌کنندگان و گرفتن عکس یادگاری از برنامه‌های این بخش است.

این برنامه رأس ساعت 10:30 به وقت محلی پایان می‌بابد و شرکت‌کنندگان و داوران برای حضور در آیین اختتامیه شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی که شامگاه شنبه آغاز می‌شود، حاضر می‌شوند.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان دو بخش حفظ و تلاوت قرآن، از ساعت 20:10 به وقت محلی آغاز می‌شود و مقرر شده که رأس ساعت 20:45 سلطان محمد پنجم، پادشاه مالزی وارد سالن و مراسم رسما با سرود ملی مالزی آغاز شود.

سخنرانی رئیس کمیته عالی اجرایی شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، سخنرانی سلطان محمد پنجم، پادشاه مالزی، اعلام نتایج نفرات برتر در دو بخش حفظ و تلاوت از سوی رئیس کمیته داوران، اهدای جوایز به برگزیدگان، تلاوت آیات قرآن توسط نفر برتر، اجرای ميان‌برنامه، دعای پایان مراسم و پذیرایی از جمله بخش‌های برنامه‌ریزی شده برای آیین اختتامیه است.

انتهای پیام 

مطالب مرتبط
captcha