برگزاری طرح انس با نهج‌البلاغه برای ائمه جماعت مساجد استان قزوین
کد خبر: 3713124
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

برگزاری طرح انس با نهج‌البلاغه برای ائمه جماعت مساجد استان قزوین

گروه اجتماعيی- به همت کانون گل‌های فجر خراسان طرح انس با نهج‌البلاغه برای 110 ائمه جماعت مساجد استان قزوین برگزار شد.

برگزاری طرح انس با نهج‌البلاغه برای ائمه جماعت مساجد استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدرضا اشکذری، دبیر توسعه فرهنگ قرآن و نهج‌البلاغه در ورزش کشور و مجری برنامه‌های گل‌های فجر خراسان در این مراسم اظهار کرد: ما ایرانی‌ها شیعه هستیم اما نهج‌البلاغه در میانمان غریب است؛ به همین منظور با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه نهج‌البلاغه تصمیم گرفتیم که این طرح را اجرا کنیم.
وی با اشاره به برگزاری این طرح در سایر استان‌ها گفت: ما فعالیت در حوزه نهج‌البلاغه را بیست سال است که شروع کرده‌ایم و علاوه بر قزوین این طرح در چند استان دیگر ازجمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، لرستان، کرمان، فارس و چند استان دیگر صورت گرفته است.
مسئول طرح انس با نهج‌البلاغه در ادامه افزود: ضمن اینکه طرح ویژه اربعین حسینی در کربلا 6 سال است که اتفاق می‌افتد.
اشکذری با اشاره به حضور در قزوین گفت: این طرح با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در این شهر برگزار شده و این بار دوم است که ما در قزوین هستیم و امیدواریم این حضور باعث شود تا زمینه آشنایی و انس بیشتر جوانان در مساجد با نهج‌البلاغه ایجاد شود و هر مسجدی کلاس نهج‌البلاغه داشته باشد.
وی با شاره به طرح ورزش در سایه قرآن و عترت گفت: با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین طرح ورزش در سایه قرآن و عترت روز جمعه 21 اردیبهشت در ورزشگاه شهید رجایی برگزار خواهد شد و با همین طرح امروز حدود ۲۰۰۰ زورخانه در کشور به نور نورانی نهج‌البلاغه منور شده است.

انتهای پيام

captcha