شیوه ارتباط با نسل جوان را بلد نیستیم
کد خبر: 3713266
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
سردار یکتا:

شیوه ارتباط با نسل جوان را بلد نیستیم

گروه جهاد وحماسه ــ یک راوی دفاع مقدس اظهار کرد: نسل امروز از دفاع مقدس دور نشده بلکه این ما هستیم که از نسل امروز دور شدیم و قدرت ارتباط گیری با این نسل را کمتر بلدیم و هر کجا که برایشان زیبا و روشن تصویر کردیم آن‌ها پذیرفته‌اند.

رد نشود//جوانان با شهدا همزادپنداری می‌کنند

 به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار حسین یکتا، راوی جنگ هشت ساله دفاع مقدس، در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب در بازدید از غرفه فاتحان در خصوص کتاب‌های حوزه دفاع مقدس گفت: ما در نمایشگاه شاهد رشد کمی در آثار هستیم، شاید تعداد کتاب‌های دفاع مقدس در مقایسه با تعداد کتب دیگر کم باشد و شاید در مقابل گستردگی و بزرگی این اتفاق کم کاری کرده باشیم اما کارهای که به صورت خودجوش و حاکمیتی در این عرضه شده است کارهای خوبی را شاهد هستیم.

 وی ادامه داد: از کتاب‌های دفاع مقدس استقبال چشمگیری می‌شود و با زیباترشدن قلم‌ها و به روزشدن خاطرات، حرف‌ها جدیدتر می‌شود به ویژه شهدای مدافع حرم، شهدای ترور و شهدای هسته‌ای اینها عملا نوعی همزاد پنداری را در مخاطب ایجاد می‌کنند و سبب رونق این عرصه خواهند شد.

 

سردار یکتا در ادامه تصریح کرد: من به عنوان یک راوی وظیفه دارم که از جنگ روایت خوبی داشته باشم و در آن زمان که نیاز است بگویم اما فیلم، رسانه، نشر و ادبیات ما باید آن قدر قوی باشد که بتواند به نیاز و خواسته نسل امروز برسد.

این راوی دفاع مقدس در ادامه تاکید کرد: در شب‌های شلمچه در یادواره‌ها می‌بینیم در تجلیل از شهید حججی دیدیم همه آمدند و او تاثیر شگرفی در این زمینه از خود به جای گذاشت.

 سردار یکتا گفت: اگر مثل دهه شصت که خود را وقف خدا و مردم کرده بودیم به همان صورت عمل کنیم بازهم دل‌ها با ما همراه می‌شود.

وی در خصوص مشکلات حوزه نشر یادآور شد: اگر توزیع ما مویرگی و گسترده شود اتفاقی که باید در زمینه نشر آثار دفاع مقدس صورت گیرد اتفاق خواهد افتاد.

سردار یکتا در پایان به جوانان توصیه کرد: سیره و کتاب‌های شهدا را بخوانید و شهدا عاشقانی بوده‌اند که در نسل قبل جان خود را فدا کرده‌اند و بسیار ناخوشایند است که در مورد زندگی آنها چیزی ندانیم.

انتهای پیام   

captcha